ladunki powrotne

Menu

Zpowiedź Milczącego Człowieka

Temat: Firma transportowa
...sytuacja wygląda tak: - Firma A dysponuje 5 pojazdami (jelcz + przyczepa) i wozi po kraju cegły. - Firma B dysponuje 3 pojazdami (Volvo F12 + naczepa - 1990 rok) i mając nowszy tabor uzyskała zezwolenia, podpisała umowę z niemiecką firmą spedycyjna i wozi do niemiec meble, a z niemiec farby, lakiery itp... Różnica? Firma A wozi cegły rozklekotanymi jelczami, często przeładowanymi (bo cegielnia płaci od tony) i ma trudności w znalezieniu nowych zleceń ( ładunki powrotne) po pojazdy nie spełniają wymogów klientów. Firma ta cały swój zysk przeznaczała na powiększanie taboru. Przeładowane auta często się psuły. Młodsi i mądrzejsi kierowcy poprzechodzili do konkurentów, a zostali tacy którzy bez 0,5 litra wódki nie byli w stanie jechać. Natomiast Firma B odmładzając tabor i jeżdżąc po niemczech za lepsze stawki miała się dobrze. Jest rok 2005. Trochę lat minęło. W międzyczsie...
Źródło: biznesforum.pl/viewtopic.php?t=1924



Temat: Przewóz szkła - zestawy typu "inloader".
Tata mi mówił zebym kiedys jak bedzie okazja woził szkło bo to ogólnie mnie problemu niz z plandeką no i żadko są ładunki powrotne.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=2763


Temat: Czym się wozi mleko?
Ja wiem tylko tyle że na zachodzie to jest normalne że się wozi na wywrotce ładunki powrotne i to nie koniecznie żwir piasek czy inny sypki ładunek. Jak jest zimniej to możliwe że na krótkie odcinki bierze się mleko. Pozdrawiam
Źródło: forum.ptforum.pl/viewtopic.php?t=9654


Temat: Firmy Produkcyjne - Transport na własne potrzeby
A więc tak zakładam ten temat boo jestem ciekawy ilu was waszych ojców, wujków, braci jeździ w firmach produkcyjnych zajmujących się tylko transportem na własne potrzeby i jak to jest w waszych firmach czy jeździcie za granicę i wracacie pusto czy macie swojego spedytora co załatwia ładunki powrotne ??? jak długo nie ma was w domu ??? noo i jakim sprzętem się wozicie noo i jednoz najważniejszych co rozwozicie Mój tatko jeździ w firmie produkcyjnej która zajmuje się produkcją Okien, drzwi okrętowych a drugi dział to armatura wodociągowa: rury, hydranty itd. Tata jeździ Manem TGM 18.330 LX a oprócz tego we firmie jest Volvo FL 6 250 2002r. i Scania 114L Topline 420 jeżeli jadą za granicę too zawsze wracają na pusto a po Polsce to...
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=21027


Temat: MAN TGL
Nestor tylko weź kolego załaduj na tg-l'a 24 tony, takie samochody kupuje się raczej pod stałe zlecenia i do firm produkcyjnych lub tych które mają lekkie towary, w spedycji raczej bedziesz miał problemy i czekał na ładunki powrotne...
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=817


Temat: Dostawczaki jako TIR.
co do powrotów na lekkie zestawy dam przykład firmy przewozowej z opolskiego specjalizującej się w wożeniu mebli. otóż samochody tej firmy 13,6m długości skrzyni ładunkowej przy 6T ładowności kończą bieg (mają zwykle kilka miejsc rozładunku) w okolicach Kolonii. ponieważ na ładunki powrotne trzeba czekać i nie jest z nimi tak wesoło, biorą używane samochody osobowe do Wrocławia w cenie 100 euro za sztukę. czyli 300 euro za zestaw - stawka, która wystarcza na pokrycie kosztów paliwa. oczywiście kurs w tamtą stronę jest na tyle opłacalny, że nawet powrót na pusto nie spowoduje straty, ale prosze mi powiedzieć, dlaczego 300 euro, gdzie przeciętny ładunek na 13,6m i 24T wyności 600 euro? dlatego że na takie zestawy...
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=4223


Temat: Van Opler Trucking
Tak więc kupiłem jednak tego Schmitza. Tak jak wspomniałem trochę mnie to kosztowało (mógłbym kupić kilka magnumek AE). Jednak o to się nie martwię, bo uruchomię swoje znajomości na wschodzie i zacznę brać o wiele ciekawsze ładunki powrotne... Na AE zostanę przynajmniej do końca wakacji. Do tematu nowego auta wrócę prawdopodobnie na jesień. magnumka dostała tabliczkę TIR (podobnie jak naczepa). Zaraz wyruszam na Moskwę.
Źródło: trucksite.pl/viewtopic.php?t=6002


Temat: Pawtrans, Poniatowa
Jeździło się bardzo dobrze, nie trzeba długo czekać na ładunki powrotne, dobre samochody, jedyne ale, to powroty na stopa do domu, w celu odbycia kilkudziesięcio godzinnych pauz, które robiłem co 3 tygodnie, szczególnie latem pokonanie 400 km do domu było dość wyczerpujące. Miałem też okazje jeździć z naprawdę dobrymi kierowcami, którzy mnie jako młodego nauczyli zwracać uwagę na wiele ważnych rzeczy zarówno przy za i wyładunku jak i samej jeździe. Szczególnie Fabianek mnie tu ostro...
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=876


Temat: Trasa Matee&witek Krotoszyn->W-wa->Bydgoszcz->K
...jedziemy dalej- kierunek Konstancin Jeziorny pod Warszawą. Kilka wozów spotkanych po drodze: Ciekawy zestaw A teraz uwaga... nie jest to zdjęcie z trasy Hioba Ta fotka zrobiona jest na polskich drogach Kruk ładuje się w podwarszawskim salonie Volva: Powoli dojeżdżamy do miejsca rozładunku, droga jak marzenie...prawie jak Paris-Dakar Ładunek dosyć ciekawy, jakieś skóry królików sprasowane...ale poczekajcie- zobaczycie ładunki powrotne ja zwariowałem Niedaleko miejsca rozładunku był pierwszy punkt załadunku...Załadunek bardzo szybki <lol> i ogień przez Warszawe: Kilka aut: No i lecimy tak przez ten nasz kraj aż do Bydgoszczy. Po drodze mała pauza i kilka fotek. Iveco z kierowcą: Nasz....ładunek Jesteśmy prawie jak Nemo z MoDo...też mamy airbrush No i tak lecimy do Bydgoszczy a później na chate. Matee odwiózł mnie jeszcze do...
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8651


Temat: Firma
...a na półczarnym rynku ceny przekraczały 80 000 złotych, firmy produkcyjne czy handlowe nie starały się o ich uzyskanie.Było to trudne i mało opłacalne dla mniejszych firm.poza potentatami.Zlecały więc trasnsport firmom transportowym. Obecnie, po zliberalizowaniu dostępu do zawodu,wiele firm zalatwia licencje "na wszelki wypadek".I po wywiezieniu (n.p.) własnego towaru,co już przyniosło zysk,niejednokrotnie biorą ładunki powrotne wręcz "po kosztach" ,by w miarę szybko mieć auto z powrotem.Co pogłębia kryzys na rynku.Oczywiście nie można ich za to winić, ale przedsiębiorca żyjący wyłącznie z transportu takiej konkurencji nie wytrzyma.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=14003


Temat: Agromex, Marzenin
W okolicy Zduńskiej Woli z tego co wiem to tylko FTSH Mielczarek płaci diety, i tam raczej nie ma stania po krzakach na ładunki powrotne do kraju.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3498


Temat: Mexem, Pruszków
Wczoraj na załadunku pod Kaliszem. spotkałem kierowce z Mexem`u Latają m.in. na Hiszpanie, Portugalie z meblami (do Ikei chyba). Z tym że często ładunki powrotne mają w okolicach wielkopolski i wracają PKP Za to mają ładne auta i zadbane naczepy.
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=860


Temat: świadectwo kompetencji a kurs na przewóz rzeczy
...transportu trzeba posiadać coś takiego, lub mieć pracownika z takim certyfikatem. przykład: firma produkcyjna posiadając swój tabor wywoziła z Polski rzeczy produkowane przez siebie w ramach przewozu na użytek własny, jednak z powrotem nic nie mogła brać. miała dwa wyjścia, albo szef musiał zdać ten certyfikat, albo musieli zatrudnić spedytora z takim certyfikatem, aby ubiegać się o wydanie licencji na transport zarobkowy, żeby móc brać ładunki powrotne. 2. kurs na przewóz rzeczy lub osób. jest to kurs, który musi zaliczyć każdy kierowca prowadzący pojazd lub zespół pojazdów ponad 7,5 lub autobus ponad 9 osób. kiedyś ten kurs był podstawą wydania świadectwa kwalifikacji a o 01.01.2004 na podstawie świadectwa ukończenia tego kursu, badań psychotechnicznych i dopuszczenia przez upoważnionego lekarza pracodwaca wypisuje na druku według wzorca dopuszczenie do...
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=9840


Temat: Przewóz na potrzeby własne ,pytanie .
dwa przykłady: 1. firma produkująca profile stalowe i rozsyła je po kraju i Europie. w Twoim pojęciu transport na potrzeby własne, faktycznie transport niezarobkowy. nie posiada licencji na transport, więc z powrotem musi jeździć na pusto. wszelkie wymagania wobec kierowcy są takie jak w firmach transportowych. firma zdobywa licencję i już prowadzi transport zarobkowy biorąc ładunki powrotne. dla kierowcy nic się nie zmienia. 2. firma produkuje profile stalowe, Ty pracujesz jako ślusarz, spawacz, tokarz, czy operator maszyny do gięcia. możesz wozić materiały i narzędzia niezbędne do pracy na swoim stanowisku bez wymagań, czyli wiek, kurs na przewóz rzeczy. jednak jeżeli w tej samej firmie przejdziesz na etat kierowcy i zaczniesz wozić owe profile do hurtowni, lub przywożąc surowiec do ich wyrobu musisz już...
Źródło: wagaciezka.com/viewtopic.php?t=17465




Powered by MyScript